Friday, October 26, 2012

New family friend / Naujas šeimos narys

Taigi ilgokas pasakojimas apie tai kas nutiko su mano kompiuteriu ištikro yra gsnįtinai trumpas. Ašjau kurį laiką dirbau ties dideliu video projektu, kūriau pilnametražį filmą. Dabar žiūrėdama atgal, kai filmas jau pabaigtas, negaliu suprasti kaip aš jį padariau ir manau, nes negalėjau pradžioje net suvokti koks didelis bus tai darbas.  (Vėliau idėsiu linką, jei kasnos norite pasižiūrėti). Iš profesionaliosios pusės, taip, aš ir pati matau daug klaidų ir smulkmenų kurios manęs netenkina. Tačiau tai pirmasis toks didelis projektas, kurį buvau apsiėmusi ( dar du filmus, kaip individualius užsakymus buvau dariusi prieš nėštumą).
Taigi, istorija apie naująjį kompiuterį. Buvau begalo nusivylusi tuo, kad kompiuteris kuriuos prieš tai naudojausi, nusprendė, kad aš iš jo per daug prašau, kad jis su manimi ir mano video projektais daugiau nebebendradarbiaus. Buvau labai nusivylusi. Nesinorėjo atsisakyti šio darbo, nes galutinis produktas buvo svarbus ne tik man, bet ir tiem, kurie jį žiūrės. Oi... mes kiek pakalbėjome su vyru ir nusprendėme atrasti išeitį. Viskas vyko tiap greitai, ir gal net per greitai, nes kai namuose atsirado Jis, Misteris naujasis kompiuteris, Mano iMac'as atrodė neštikėtina! Aš jo tikrai ilgai ir labai norėjau, bet artimiausiu laiku net nedrįsau pagalvoti, kad ši svajonė, šis tikslas išsipildytų. "Laikas pildyti svajones, užtenka vien kalbėti, laikas jas tikrai pildyti"- pasakė mano vyras (na ... tik latviškai tai skambėjo).
Ir štai Jis čia. Buvau tokia laiminga, kad net galvojau Jam duoti vardą :D



No comments:

Post a Comment